Julaftonsbilder

Nu är firandet typ klart. Vi har käkat och öppnat presenter iaf :D
Mat!



Jag fick en kappaish och 1800 spänn sammanlagt av familjen, nu ska här shoppas!
I am pimp.


Tira fick ett tuggben och en liten leksak som väntar där hemma.


De andra fick presenter som jag inte pallar skriva upp. Men av mig fick morsan mascara (maxfactor) och nagellack (isadora), billigt och bra på HM.
Nu kmr det lite importbilder på oss. För er som inte visste om detta; Ryssar är också importer!

Asså kolla min snygga tofflor!


Dagens juliga outfit!

Kommentarer
Postat av: Alma

Shit.. Ni är riktigt festliga.. gillar din juliga outfit :) Hoppas ni har det bra..



Pussa Tira från mig :)

Puss o kram..

2010-12-25 @ 15:09:14
URL: http://almaviktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback