Bilder från idag!

Vi åkte tåget som gick 20.04, och helt otroligt nog hann vi!
Morsan köpte sushi, för vi hann aldrig att äta hemma. På "Sushi Yama" så är det skitbra priser ju! Jag trodde att det skulle vara bajsdyrt, just för att det ligger i centralstationen. Men inte alls! Helt resonabla priser! 150 för detta.

Min fina tös! <3

Vi hade tråkigt. Då tar man bilder, den! :)


De här köpte jag på Coop och tänkte, fan vad bra med "Extra Starka". Men de ljuger! Texten ljuger. Det smakar som godis...

Can't live without them. Nej, men de är så jäkla goda! Jag älskar, älskar, älskar mintiga saker.

Morsan ville att Tira skulle se ut som en rysk tant...

Kommentarer
Postat av: Mitra

Hahahaha, det sista bilderna på Tira ! :D

Kan verkligen se den ryska tanten :D

2010-12-25 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback