Det jag shoppat

Det blev som jag anat. Försenat, dock med en timme! Jag och mamma fikade inne i centralen ist.
Nu är jag äntligen hemma. Jag kan inte göra ett videoinlägg idag, eftersom det är ganska sent och jag är skittrött! Imorgon blir det, innan 15.00!

Det jag shoppat
Det här är alla påsarna, här är presenterna till Alva och de också.. :)

Haha, mammas moster med påsarna..

Kofta från Gina, 99 spänn. Färgen är mkt mörkare utan i verkligheten, typ vinröd, vilket jag inte riktigt tkr om. Men den är så jäkla mysig och varm!

Gina, 99 spänn

En rosa Hoodie, perfekt! 100 spänn på Cubus

Cubus, 89 spänn. Skön chillig tröja, som förklarar vad siffran 6 betyder :S. Jag tänker på sex :D

Svarta wannabe-UGGs, 99 spänn på Skopunkten

BH från New Yorker, 49 spänn.

Väska, 100 spänn mitt i SKHLM, en man säljer alla väskor för 100 spänn vid ett litet stånd.
Asså bilden gör inte väskan justice. Den är mkt snyggare och skitpraktisk!

Present från mamma. Hon köpte de på Gina, jag vet inte för hur mkt, öppnade nyss paketet.
Leggingsen är mkt snyggare på mig. Här ser de ut som pyjamas, jag vet. Men en söt liten komplekt är det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback