Kollade på min favoritfilm "Dirty dancing"

Jag håller på att göra en video just nu. En haul-video, men det tar en jävla massa tid att ladda upp klippet... Jag kan berätta lite om min dag.
Först var jag ju på stan med Alva, vi gick igenom en massa affärer och jag visar vad jag köpt i videon.
Vi var inne på COOP också, där köpte vi lite ingredienser till pastasalladen. Jag lämnade även in min kamera på "expert", som ligger inne i COOP i Boländerna. Efter det drog vi hem till mig och lagade pastasallad, gick ut med Tira, kollade på min favoritfilm "Dirty dancing" och snackade en massa. Hon drog hem för typ en timme sedan.
Dagens outfit

Alvas piercing, en suddig bild. Men den blev skitbra och hon var inte nervös alls. Jag var det dock! :D

Kuliga bilder på oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback