Vrf har inte hundar mobiltelefoner..?

Just nu är jag säkert på väg hem och är ganska exalterad över att få ladda upp alla bilder på bloggen, kanske till och med en video? ;)
Asså det är så jobbigt att åka överallt. Jag tkr det är ok att komma fram till platser. Men jag pallar verkligen inte sitta still i typ 2 timmar... Det är så jobbigt! Men man får hitta på saker. Jag tkr inte om att läsa i bussar, för jag blir illamående, men jag älskar att lyssna på musik. Asså det är typ det enda jag gör. Jag gillar att verkligen lyssna på musiken, brukar ni göra det? Jag lyssnar verkligen efter vilka instrument som används, hur många stämmor och röster som används. Haha, nerdy? :D
Snart ska jag iaf få träffa min älsklings Tira! Fy fan, så jag har saknat henne. Min fina lilla solstråle, gah vill bara hem och pussa på henne! Vrf har inte hundar mobiltelefoner..? Jag vill att Tira ska ha en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback