Dagens fraser från helgen

Shue :D, har inte mkt att skriva idag ^.^. Jag ska duscha och sen sova, så det blir en tidig läggdags idag (y). Kmr inte på om vi har någon läxa till imorgon, drf kan jag unna mig en 9-timmars sömn (y).

Här är förresten några fraser som sades under helgen ^.^ :

"En sådan manlig man", Sa jag om Dolph Lundgren.

"Det kan du penetrera örat på", Sa Niki någongång i början av helgen.

"Jag tycker om grönt bröd", råkade lära Niki det på ryska.

"Jag är en friterad kanin och bjuder på tjernobylbanan med glass", ärligt talat har ingen aning...

"Om du vaknar mitt i natten av stående problem kan du ta saken i egna händer, så har du snart lösningen i din hand", tro mig DET var Niki som sa så x).

"Jag ollar hallgolvet", Har fått det utav felsms.com ^.^

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback