Dagens sneak away

Det vart inte lika kul som jag trodde. Jag dansade tre steg och sen sprang jag där ifrån! Det var inte kul, för mig, överhuvudtaget. Jag gymmade lite i 20 minuter sen satt jag och kollade på när de andra dansade.
sen skulle ju vi gå och äta. Låt mig säga så här: 5 olika tjejer, 5 olika behov/begär och 5 olika smaker, det är inte lätt att hitta restaurang till. Vi gick säkert runt i en kvart och letade, till slut blev det Max (y). Salladen smakade inte gott överhuvudtaget! (n)
Men nu är jag hemma och ska tydligen ladda ner "Pirates of the Caribbean", för den är så bra och Johnny Depp är så snygg -.-'.

Aja ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: gissa vem

JOhnny Depp ääääääääger

2010-02-13 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback