Kläder till Tira

Ska till skolan snart. Måste bara hinna ut med hunden.
Snackade med min granne igår och hon har någon egen affär där hon syr kläder och sånt. Hon och hennes arbetskamrat funderar på att göra hundkläder :D. Då kanske Tira ska vara liiite modell och jag kan äntligen köpa kläder som passar till henne ^.^.
Det är j*vligt svårt att hitta kläder till min Tira, eftersom hon är så liten som hon är x). Bra, då vet ni det :).

Nu ska jag dra och jag funderar faktiskt på att göra mina läxor idag när jag kommer hem :O, men vi får så xD.


(Mössor passar dock bättre)


Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Henrikmia

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 13:32:44
URL: http://henrikmia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback