No foundation

Idag är första dagen då jag inte ska ha foundation i skolan ^.^, har slagit vad med mina kompisar och jag ska inte ha foundation på en vecka. Får se hur jag klarar det :). Just nu kändes det iaf konstigt att inte ägna 3 minuter åt att "foundationa" mitt ansikte x). Idag ska vi med hela klassen bowla i Fyrishov xD, första gången jag ska bowla faktiskt :P, har aldrig varit tillräckligt engagerad/inspirerad utav att bowla. Drf ska det väl bli rätt så spännande idag x). Kmr upp bilder senare (y).

Nu ska jag kolla lite på nyheter (vet inte vrf) och sen ska jag ut med Tira sen är det SKOLA :D. Eum... ja.

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Anne Linde

Haha jag märkte inte ens att du inte hade foundation :P

2010-02-12 @ 14:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback