Berri säger heii bloggen

Håller på att lagar mat nu ^.^, mumsimumsi xD. Slutade efter matten, drog hem och ska tillbaka till ryskan snart ;). Imorgon kmr mamma hem. Skönt, för då slipper jag åka hem och dra ut med vovven + att mina pengar börjar ta slut (a). De e bra att föräldrar finns, hihi.
Idag såg jag en snubbe som gick och borstade tänderna, UTE på gatan. Asså mitt ibland folkvimlet. Han var inte störd lr så... Bara så jävla stressad att han var tvungen att borsta tänderna på väg till jobbet. HAHAHHAHA, lr han kanske skulle till tandläkar'n :O.
Aja besöket idag var inte lyckat (n), nya tandläkare är INTE OKEJ! Ska inte tråka ut er med historien men iaf ^.^


Videoklippet är på Berri, hon ville säga "Hej bloggen" :D

Kommentarer
Postat av: AISHA

HAHAHAHAHAHHAAH ASSO BERRI ÄR ALLTID SÅ KLOCKREEEEN :D

2010-02-04 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback