Åh detta magnifika djur <3!



De som känner mig vet att jag älskar hundar. Men mest utav allt, t.o.m. mer än hundar, så älskar jag vargar!
Jag tkr att de e så fascinerande och fina ^.^. När jag fyller 18 ska jag först utav allt skaffa mej en tatuering med 3 varg-tasspår, typ vid nacken. Sen ska jag fixa en stor på armen, men det blir senare för att den kmr kosta ca. 3500 :- :).

Visste Du att…
Normalt är vargar INTE farliga för människor och undviker att
komma nära dem. Men ibland kan en varg bete sig annorlunda— om den har ett byte, om den är sjuk eller om den vant sig vid att vara nära människor! Så: om du ser en varg och den inte går undan, gå långsamt bakåt samtidigt som du sjunger eller pratar!

Att ordet varg betydde ursprungligen dråpare eller strypare.

Att hundraser som jämthund, Siberian Husky, Alaskan Malamute är väldigt lika vargen till utseendet. Drf ska jag skaffa någon utav dessa ^.^

Ha det yl <3

Kommentarer
Postat av: Berri

Vargar? -.-' <3

2010-01-17 @ 14:22:21
Postat av: Berri

Vargar? -.-' <3

2010-01-17 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback