Ät frukost!


(Jag och min SÖTASTE Tira <3)

NU e de morgon och jag e pigg som fan :D, kanske beror på bra frukost (y). Jag förstår mig inte på personerna som inte äter frukost på morgonen!? Hur lever de under dagen. När jag missar frukosten blir jag assur hela morgonen och typ jättetrött :S. Nee människor, skärpning!
Jag vill oxå passa på och skriva att jag inte har comviq eller pengar kvar på mobilen (n), så jag kmr inte kunna svara, om de inte e superviktigt xP.

Idag e de iaf gitarr och jag tror jag vet vilken låt jag ska välja, jag får nämligen välja låtar varje vecka och sen lär mig min gitarr-lärare de, men jag ska fråga några i klassen ^.^. Så kanske, KANSKE kmr de upp en video idag :).

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback