Check!


(Min publik när jag tränade på svenskläxan)

  • Svenskaläxa- Check!
  • Umgås med gästerna- Check!
  • Ta undan disk- Check!
  • Gå ut med Tira. Check!
  • Duscha- Check!

Yes, jag e klar med det mesta ^.^. Nu ska jag bara laga mat till mej sj och sen fixa lite i mitt rum xD. Sen måste jag ju fixa inför imorgon :o. Det är nämligen skola för er som inte visste de! Jag e lite utav en perfektionist på söndagkvällarna (n), det har jag fått från mamma! Det tar mig nämligen 1 timme att fixa inför måndagsmorgonen! Hihi hej :)

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Berri

Alla år vi har lärt känna varandra och vi aldrig har påverkats av varann :O

jag menar.. jag planerar ALDRIG

Och du bara planerar ;P

2010-01-18 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback