Dagens announcement


(Berri kanske ska börja på Katte nästa år)

Det är sant ^.^, min kära Bellivun börjar bli smart och inser att Katte är en skola man ska gå på :). Hon går nämligen på skrapan just nu -.-' *suck*. Detta fick jag reda på igår men glömde skriva det xD.

Igår var även dagen då jag och Berri gjorde slut </3, tyvärr men vi insåg att vi var för olika för varandra x). Vi är fortfarande goooda vänner :D.

Snart ska jag sätta mej på bussen, för att åka till skolan ofc x). Idag och imorgon börjar jag 5 över 10 (y). Liiiike it! Idag händer inget värsta speciellt i skolan antar jag, bara massa knas med flummiga kompisar xD. Will update you later today :).

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Berri ska inte alls börja på Katte!:(

Inte så länge jag lever:D

2010-01-24 @ 16:58:38
Postat av: Johan

BERRI SKA INTE ALLS BÖRJA PÅ KATTE:(:(!!!! LÖGNER:O

2010-01-24 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback