Dagens FAIL!!!

Hej klockan är typ ett och jag är INTE i skolan!!!!!!!
Detta var absolut inget jag planerat. Fan i helvete att de skulle bli så här -.-'. Mamma väckte mig för en halvtimme sen och sa: vrf e du inte i skolan? Jag ba: de e söndag låt mej va :S.Hon ba: Therese de e måndag, du ska vara i skolan :@. Jag hoppa upp ur sängen och insåg att de va försent att gå till skolan :'(.

  • Svenska-redovisning, jag gör det imorgon (hon har ändå delat upp klassen i 2)
  • Historia, jag har ändå prov på onsdag så jag måste koncentrera mig på det. (Inget får komma i vägen)
  • Lunch, äter jag hemma då ^.^
  • Gympa, jag kan ta igen det på gymmet. Fast inte lika kul utan mina knasiga klasskompisar *snyft*
  • Musik, fan jag missade första lektionen i år :(. Kan sjunga och spela gitarr idag :).
  • Ryska, jag har ändå inte gjort läxan och de e inte så att jag missar något värsta :S. De e ju inte så att jag kmr lära mig ett nytt ord.

Nu ska jag städa mitt rum, äta något. Sen drar jag till Bellivun <3. Vi ska väl gå till gamla skolan och sen till nya skolan, för att lämna böcker, sen ska vi till maxi och köpa något gott och grädden på moset "Sex and the city- the movie". Bara för att vi inte vart i skolan betyder det inte att vi inte har saker att göra och det betyder heller inte att man MÅSTE ha tråkigt :).

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback