Dagens första "Dagens"

Shue! :) 
Nu ska jag flytta över hit ist för bdb xD. Eftersom alla inte ha bdb längre och inte kan läsa mina kuliga inlägg :(. Men nu hoppas jag att de som vill fortsätter läsa här ist och jag försöker lägga in ett inlägg, minst en gång om dagen xD.  Jag vet just nu är det ingen fin design överhuvudtaget! Men ska försöka fixa det under denna månad x). 
Jag lägger upp "Dagens-"rubriker varje dag, sen kanske jag hittar på lite andra roliga inlägg :D.  Just nu e jag hos Bellivun <3. Som hjälpte mig att fixa blogg, det var inte svårt men ändå xD. Vi har sovit i typ en timme, nu ska vi göra ingenting! De e nyttigt (y)! 
Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: C.

Grattis ( eller va nu man än ska säga) till din nya blogg:P <3

2010-01-17 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback