Dagens "ingen-svenskredovisning"

Idag slapp jag nämligen svenskredovisningen (som jag hade sådan ångest inför :O). Under tiden tränade på mina 102 glosor och fick alla rätt sedan BTW xD. Sen hade jag ju håltimme i typ 4 timmar som jag alltid har på tisdagar -.-'. Jag såga tt Joel va inne på msn, efter att varit sjuk i 3 dagar, så jag tvingade honom komma till ryskan och det gjorde han xD. Fast vi gick på stan först för att köpa färg. Ryskan var inte speciellt händelserik, then ofc så hade jag gitarr. Vi han spela i 10 minuter sen kom någon annan -.-'. Jaja, jag kmr ta igen den tiden iaf xD. Men jag fick lära mej "Bring it on home to me", en gammal favorit, som jag tänkte spela in nu :). Är fortfarande inte säker på om jag ska ladda up på face, e.t.c. men iaf :).
Som ni ser har jag inte haft en SPECIELL händelserik dag, vart lite lessen för min mobil dog på morgonen, har inte kunnat messa lr ta emot samtal. Vad ska man göra? :(

Hihi, men nu ska jag träna inför historieprovet... -.-'

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: saris

hääääj therese! :D <3

2010-01-19 @ 23:40:26
URL: http://swikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback