Dagens nostalgi

Yeeees! Nu har jag slutat :D, lr 11.05 egentligen men nu e jag hemma x).
Idag fick jag reda på att jag ligger på ett stabilt VG i svenskan :) och jag fick MVG+VG på engelska provet :) (dock inget riktigt prov (n) )
PÅ engelskan kollade vi på "Cinderella", omg nostalgi xD! Kmr ihåg när man var liten och kollade på den och typ pappa lagade mat lr nått ^.^. De e konstigt hur vissa saker känns igen och typ "får liv igen" som när man läser en gammal bok som e ASTRÅKIG , men man läser den bara för att minnas hur de va då. Eller när man känner igen en doft som man förknippar med ett gammalt barndomsminne. Man kan inte göra annat än att le :).
Fast de jag tkr e konstigt i "Cinderella" är ju att mössen gör typ allt för henne :O. De e typ slavar eller nått, hon behöver bara sätta ner fötterna i skorna och då har hon redan blivit påklädd och duschat e.t.c. Och allt det gjorde mössen :O. Visst hon gör ju typ annat oxå som att laga mat och ge djuren mat, men jag ser inte så mkt skillnad på henne och en "vanlig" person idag :S. Aja, de har väl med status att göra xD.

Fick nyss ett sms om att gitarren är inställd idag (n), men men får ta igen de någon annan gång. De betyder att jag kan åka till Willys och handla idag. Hahahaha jaja xD.
Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback