Dagens söndag

Kom nyss på att jag inte hade gjort något inlägg idag :O.
Men de e en vanlig tråkig söndag :(. Vaknade halv 2 idag (n), lycka till till att somna i god tid idag Therese xD.
Idag har de faktiskt inte hänt någonting :(. Jag skulle egentligen på fest igår. Men Berri ville inte och då vågade inte jag gå sj :S. Annars skulle idag säkert sett roligare ut x).
Just nu håller jag iaf på att laga mat (y). Stekt potatis med morotssallad xD. Som ni märker finns det inte mkt att säga.
Fick idag reda på att mamma skulle åka till Estland på tisdag, så då e man hemma sj en vecka :D. Bra tillfälle att hitta på nått busigt (hihi).
Iaf idag e jag tråkig :P.

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: sara

feeeeeest!!!! :D<3

2010-01-24 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback