Dagens uppvisning :)

Idag i skolan hade vi uppvisning på musiken. Alla de som uppträdde var awesome!!! (y)
Jag fick dock bara tillåtelse att lägga upp en video på underbara Lotta! <3 Hon sjunger helt fantastiskt, hon sjunger "Use somebody" :).


(Lotta sjunger "Use somebody" på musiken) <3

Idag har annars Inte mkt Hänt. Eller egentligen massor men inget som man kan skriva ner i ord, jag har skrattat bara typ xD. Jag var gymma idag oxå (Y), de va på tiden x). Imorgon åker jag hem runt lunchtid och sen kmr jag till ryskan, sen ska jag på gitarr :D.
Jag vill bara skriva Att jag älskar min klass! Vi är heelt otroliga tsms: D. Kärlek Sp1c <3!

Ha det muu<3

Kommentarer
Postat av: Anne Linde

Ååh va fint! <3 :') jag fick tårar i ögonen

2010-01-26 @ 18:26:20
Postat av: Emil

att jag inte hört det här! kings of leon och allt <3

2010-01-28 @ 16:01:55
Postat av: mitra

ooh, vad nice :)

2010-01-28 @ 21:00:28
Postat av: Anne Linde

Alltså jag börjar nästa gråta varje gång jag lyssnar på den :') <3

2010-02-15 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback