Dagens väder






Jaa dagens väder e något man kan diskutera ^.^. Själv tkr jag om det, förutom att håret, som man fixat så fint idag, blir förstört (n).
Idag slutade jag typ 1 (y), har ingen natur idag och ryskan börjar vid fem, förresten matte-provet gick bajs :D. Egentligen ska jag på ryska klockan fem, men har mått knas hela dagen :S, jag mår illa och är på allmänt dåligt humoör -.-'. Tror de har med vädret att göra :O. (Jag gillar det ändå ^.^)
Nu ska jag ta en kopp te och soooooooooooooova :), kan behövas ibland you know ;).

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Johnjuni

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-09-07 @ 08:00:25
URL: http://johnjuni.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback