Sommaren 2010

Nej, jag tänker inte skriva någon sentimental dikt om sommaren 2010, behöver bara lite hjälp x). Det är nämligen så att jag vill skaffa sommarjobb och jag vet inte riktigt hur man gör med det hära CV-grejset xD. De flesta vill ha det och jag har inget :O. Jag tkr det är bra att vara ute i god tid btw! Så alltså, jag ska skriva ett CV. Men vad faan!? Visst, det finns massa mallar och shiet på internet men inte lika personligt och jag kmr alltid göra NÅGOT fel!
Ska iaf försöka hitta någon som kan de här xD, mamma är ingen större hjälp iaf :P. Annars e de väl bara går runt och knacka dörr tills någon känner att de kan behöva mej! Funka för 2 år sen iaf :).
Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback