Svenska-läxa

Vaknade nyss -.-', trodde fan att jag skulle vända på dygnet idag. Men nej! Nu ska jag spela lite gitarr och sen äta. Men framför allt så är idag den dagen då jag ska plugga :O! Detta är väldigt ovanligt för att jag pluggar typ ALDRIG hemma. Jag gör det oftast i skolan på håltimmar, eller om det är prov så pluggar jag precis natten innan och nöjer mej med G! Haha, men nu ska jag göra en svenska-läxa och svenska är alltid något jag gjort. Asså ALLA läxor och inlämningar och shiet, jag har liksom gjort de religiöst eller nått , hahaha xD.

Vi fick även gäster igår, så det är kanske oxå något man ska ägna sig åt? ^.^

Jag har ju oxå lärt mej det här med att lägga upp bilder och sen skriva text under x), så det är något jag kmr att fortsätta med ;).

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback