Tack :)<3

Tack till de som kollat på min senaste video och kommenterat. De va jättesnällt :) <3
Jag ska fortsätta lägga upp videos lite hur som helst. Har redan en på G :P. Men om ni vill ge gärna tips på låtar, jag lär mej snabbt om jag inte kan den xD. Iaf de få som jag kan kmr upp på bloggen x).

Idag har jag annars bara tagit det lugnt sen jag kom hem(de e inte bra!) Jag har nämligen historieprov och matteprov imorgon -.-', och jag kan inget om ämnena :O. Tur att vi bara har historia under första året på gymasiet så slipper jag historia sen xD (y). Nu har jag duschat och ska ut med Tira, sen blir de till att plugga xD.

Ha det muu <3

Kommentarer
Postat av: Anne Linde

Sjung Books from Boxes med Maxïmo Park :D <3

2010-01-28 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback