Har förlorat rösten heelt!

Hej, sry att jag inte uppdaterade igår. Internet funkade inte här, det var nått strul :s.
Aja, igår gjorde inte så mkt. Typ som vanligt, solade, badade, shit like that...

Jag trodde jag skulle bli frisk igår men icke... Jag är snorig, täppt i näsan och öron. Värst av allt; JAG HAR FÖRLORAT RÖSTEN!! Totallt! Jag fr inte fram ett ord. Jag har aldrig haft det så. Jag har ju blivit hes, visst. Men aldrig förlorat rösten helt. Jag trodde inte ens att det var möjligt. Men nu är det som det är.
Jag tror inte att jag vill gå till någon läkare här. Men håller det i sig så går vi ju i Sverige. Fan asså! Man kan ju räkn att jag har haft en veckas semester egentligen.

Nu ska jag dra till rummet och försöka dricka nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback