Hår och presenter

Berri kom ju hem igår och jag tvingade med henne till stan idag. Idag var tanten där i tid och vi fixade äntligen mitt hår :D! La resultat;


Eftersom Berri är en söt prick så hämtade hon en massa presenter till mig :D, guuuud hon är så söt!
Baklawa <3

Masacara (som jag alltid är i behov utav!)

Och jag har fått mina första par converse!!! <3


Ett sött armband, med öööögon på ^.^


Och detta halsband köpte vi idag på stan


Efter håret gick vi alltså runt på stan och Berri köpte lite kläder och smycken. Sen drog vi till Donken och käka lite, nu är jag hemma. Ska dock strax till stan för att kolla på film hemma hos LottaPotta <3

Kommentarer
Postat av: Linnea HH

Riktigt snyggt med långt hår! :D (Det var ju fint innan också, men ändå :o)

2010-07-27 @ 18:04:10
URL: http://nenyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback