Hudprodukter

Tänkte ge tips på lite "medel" som är bra för kroppen utomlands.
Det finns myggor överallt, snälla glöm inte det. Vi köpte Autan Family Care

Den är helt ok, men väldigt liten (räckte en gång till morsan och mig) och den luktar asmkt! Som en parfymbomb! Den hjälper dock väldigt bra, men inte värt 64 spänn!
Köpt spray för rummet ist!

Så mkt bättre, billigare och effektivare!

Som jag nämnt tidigare så använde jag Apolivas solskyddskräm. Otroligt bra! Men för 2 pers i 2 veckor skulle jag rekommendera 2 st. För vår tog slut och vi använde till och med upp hela ICAs spray.

Efter att man solat och duschat använde jag Apolivas After Sun (hittar inte bild). Också jättebra och återfuktande! Som jag tidigare skrivit; snåla inte på hudprodukter. Man märker stor skillnad på märkesprodukter, och just dessa är inte så mkt dyrare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback