Idag är det lördag!

Det är lördag idag!! Vet ni vad det betyder? :D Det betyder att jag ska sova en sista natt i denna äckliga värmen. Det betyder att jag slipper dessa äckliga myggor (jag tkr om de svenska bättre ^.^). Det betyder att vi ska börja packa idag. Det betyder att jag kmr sitta på ett plan imorgon. DET BETYDER ATT JAG ÄR HEMMA IMORGON!!!!!!!
Asså jag längtar som in i helvete!

När vi kmr hem imorgon ska jag och morsan på ett litet kalas ^.^. Vår grannes lille son fyller 1 år, haha han är så sööt!
Sen ska jag äntligen få sova ut en hel natt! ( Jag har inte sovit en hel natt sedan första natten jag var här)

På måndag ska jag som sagt till Sthlm. Får se ifall nån hänger med. Om ingen hänger med så ska jag va med Samina och snacka och planera lite (y).

Jag vet inte om det blir nått mer inlägg idag, eftersom jag ska hinna göra nåra sista saker idag och imorgon drar vi runt 9. Så annars skriver jag hemifrån imorgon :D:D:D:D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback