När/hur kmr Tira hem?

Shue!

Jag har tyvärr inget att skriva idag. Jag kmr inte på nått kul. Jag gör inget kul. För jag e sjuk. Sjukare än förr. Det är första gången jag e ute idag, jag klev upp bara för att kolla face och skriva ett otroligt dåligt inlägg.

Jag saknar ALLA just nu och hoppas på att jag e frisk i Sverige. Jag saknar Tira som in i helvete :(, och jag har ingen aning om hur jag ska få hem henne. När jag och morsan kmr hem är vi heelt panka. Asså nada pengar liksom, mat finns i frysen, vatten i kranen (okej, så illa är det inte, men ni fattar). Allt detta betyder att jag inte kmr få 130 spänn till att åka till Sthlm :(. OMG Tira!!!
Jag ska komma på nått sätt jag lovar, lr... aja :(

Hoppas alla där hemma är glada och friska, nu ska jag tillbaka till rummet och sova. Jag ska sova tills det blir söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback