"Som man bäddar, får man ligga"

Haha, såg på Falsksannings blogg att Pissie blivit ledsen över alla elaka kommentarer. VAD SKÖÖÖNT! Äntligen! Jag ville också kommentera, så jag gjorde't
"Skyll dig själv för i helvete! Du visste exakt vad du gav dig in på. Du har sagt det förut, många gånger. Du har ju själv byggt upp denna personlighet, och stå för den för i helvete!
Försök inte få folk att tycka synd om dig! Du vet att du är på väg ner, du känner det på dig och nu försöker du få vinden att vända. Men icke! Majoriteten av folk kmr inte att tycka synd om dig! Majoriteten av folk går inte in på din blogg för att läsa om dig, de vill skratta ÅT dig. Åt hur du skämmer ut dig.
Min rekommendation är att du lägger ner bloggen och ger andra verkliga personer en chans att visa vad som är acceptabelt. Personer som får andra att må bra. Personer som får folk att skratta MED de.
Om 2 år kmr ingen vilja veta vem du är längre. Ingen kmr bry sig om dig längre, så snälla lägg ner.
Du kmr inte bli nästa Carolina Gynning.
Jag mår inte ett dugg sämre utav att jag skrivit så här, mer lättad faktiskt!
Lägg ner, you aint foolin' nobody!"

Kändes riktigt sköönt! Typ första gången jag var inne på hennes blogg sedan februari.
Jag hoppas innerligt att hon bara lägger ner bloggen nu och slutar skämma ut Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback