Tallinn 2010

Haha äkta vi! Morsan; Vadå betala buffe 300 kronor!? :S Vi tar med oss egen matsäck. Asså ryssars matsäck är en svennes kylskåp! Haha, den här maten var alltså för en dag ^.^

Jag; Mormor, strike a fjortis-pose! Resultatet:

Det var alltså vi 3 som åkte. Mamma, jag och min mormors syster (kallar henne mormor också ^.^)

Jag blev nöjd med sminkningen, men den syns inte!!

Drinkar för 65 spänn, INTE VÄRT DET! Men fina dock ^.^. 1 cocktail, 1 slushie och 1 mojito. Btw, morsan tkr om mig som mest när jag e lullig tydligen!

Lite import-bilder från själva staden

Desserter från en restaurang. Asså jag beställde Jello, det var fucking vatten! Asså jag menar som supersöt saft (den hade smält i värmen). Morsans Tiramisú var fucking paj med grädde -.-'

Finaste solnedgången på vägen hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback