Tiras tröja

Åkte inte till stan med kompisar idag. Pallade verkligen inte och jag vill verkligen ta det lugnt första dagen hemma ^.^. Jag har verkligen underskattad min säng. Asså min säng är helt underbar! Nästa gång tar jag med sängen (y).

Mormor har fortfarande inte kommit, hon kmr ikväll. Asså jag saknar Tira så att det gör ont :(, känns som jag inte sett henne på år! Guuud, min lilla moopsiepoopsie! Min lilla Mami Chulo! Min Habibti!
Haha, tröja som jag köpt till henne

Vindspel, som morsan av nån anledning hängt i korridoren!?

Presenter till vänner och familj. Finns 3 till parfymer och 4 till armband ^.^


Ska spela in en video idag lr imorgon där jag sjunger hela "Hallelujah". Lite får man ju tycka om den hesa rösten ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback