Det blev inte bara hår...

Jag skulle ju köpa hår, men de flesta tjejer kan hålla med mig om att man inte bara köper det man ska när man har pengar. Haha, shoppa lite grann (jag förtjänar det ^.^) och köpte hår (y).
Lr rättare sagt beställt håret. Jag ska hämta det imorgon. Btw, tack till personen som tipsade om "afro shop", finns bra billigt hår där. Jag beställde äkta hår för 600 spänn, vilket är asbilligt till skillnad från andra place.
Juste morsan vill kryssa till Tallinn imorgon, så jag tror jag hänkar på eftersom det inte finns så mkt att göra här ändå.
Bilder på det jag köpt idag;
Kjol från Cubus, 100 spänn

Nya skuuur, Din Sko 100 spänn

Rosa Hot Pants, New Yorker 49 spänn

Klänning från Gina, 100 spänn ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback