Bilder från Rhodos

Morsan ville ha markeringar på våra resväskor, det fick bli nyckelringar. HAHAHA, asså ibländ e hon riktigt rolig!

Kaffe latte a la Arlanda. Kan inte säga att den är godare än McDonalds, dock mkt dyrare...

Glass och drinkar blev det varje dag (y)

Lite naturbilder ^.^

Morsan

Lite egobilder och outfits

Haha, morsans solhatt!

Att bränna sig första dagen är aldrig bra...

Lite utav avd vi köpte(Morsan sover och min väska är där inne, imorgon kmr fler bilder upp på vad vi köpte)
Alltid bra att ha, och riktigt fina fiskar sågs (y), synd att jag inte har undervattenskamera...

Min Hello Kitty plånbok! <3

Haha, de fula skorna! Imorgon visas morsan limegröna, HAHHA

Min "Chanel"-väska <3


Och hur mkt mormorslikt det än blir så köper jag alltid Hemmets Veckotidning! Jag älskar att lösa korsord, speciellt på flygplan ^.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback