Vad blir det för låt imorgon?

Shue!
Vill inte spela in Hallelujah, inte än iaf ^.^. Tänkte att det blir roligare med ny låt. Drf så kmr det upp en bra video imorgon, en mkt populär låt just nu. Lr asså många tkr om den på face iaf. Spännande? Haha, hoppas bara på att mina uttal inte blir heelt cpiga. Låten är nämligen inte bara på engelska utan också lite spanska och ********** är också inblandat. HAHAHAH asså jag hatar sånna här grejer, men kollar bara hur det blir. Aja, nu ska jag sova MED MIN TIRA!!!!!!!!!!! Hihi, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anne Linde

Haha jag gissar på Waka waka? :D

2010-07-06 @ 10:43:47
Postat av: Eldarmona

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2012-04-13 @ 12:38:52
URL: http://eldarmona.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback