2 åsnor, sand och berg

Tjänare.

Jag funderar på tiderna som jag vaknar här. Asså klockan 9 e jag redan uppe, det är alltså 8 hemma i Sverige. Shit. Inget sommarlov för mig inte...
Haha, jag var ju med morsan på stan igår. HAHAHAHAHA, asså stan och stan...
Vi kmr fram med buss, det ropas Lindos i högtalare. Jag och morsan tittar ut och ser 2 åsnor, berg, sand och en bensinmack. Detta är alltså deras närmaste stad. Jag höll på att dööö av garv! HAHAHAH
Sen fr vi reda på att vi måste gå ner för en jävla 500 meter backe för att komma till affärerna och så. När vi väl kommmit fram till affärerna är det bara turistskit och så, två timmar senare drar vi hem.
Så typ inget blev köpt. Jo, morsan köpte ett par importskor!

Idag ska jag iaf se till att jag köper den där jäkla väskan!
Jao, annars så står ju kanot på schemat idag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback