Åhh, guuud låt det finnas internet (a)

Nu så :)
Nu har jag:
  • Laddat min nya Mp3
  • Lagt in 500 låtar i den
  • Laddat Berris dator
  • Tagit ur alla låtar ur morsans Mp3
  • Lagt i 130 nya låtar i hennes Mp3
  • Tagit bort alla bilder från kameran (för jag måste ha mkt plats i Grekland ^.^)
  • Sorterat alla nytagna bilder från idag
  • Laddat kameran
Nu är allt tekniskt klart (y). Nu ska alla laddare in i väskorna, får se till att inte glömma någon.

Vet ni, jag är lite rädd. Inte för resan, den överlever jag, lr så dör jag, det tar man som det kmr.
Men jag är rädd för att jag läste nyss om hotellet och det står inget om att det finns tråglöst internet. Förstå om jag kmr dit och det inte finns internet -.-'.
Berri kmr döda mig, Aisha kmr döda mig, jag kmr döda mig och mamma kmr döda mig för att jag tjatat om internet!

Åhh, guuud låt det finnas internet (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback