Ajaj "/

Jag går aldrig på saker/evengemang/fester som det är fasta tider på. Jag hatar när det är så! För jag lyckas alltid på något sätt komma försent eller inte alls. Som i detta fall, det är ju Katte-Skrapan idag. Jag skulle såklart heja på Katte och var fett pepp igår! Jag och Ella hade bestämt oss för att cykla halv åtta och sen vara i Svandammen klockan 10 i.
Men jag lyckas såklart vakna 07.29, jag sprang runt som en idiot och smsa Ella samtidigt som jag fixar min lugg för att den är för fettig! Jag smsa Ella: "Hallå, halv är för tidigt vi drar om 10/15."
Hon har ingen comviq så hon kan såklart inte svara. Varför ska man ens träffas 08.00 för!? 09.00 skulle passa mig perfekt, men åtta? Vad fan!?
Aja, klockan 07.44 sitter jag i köket helt sminkad, fixad och klädd inför dagen. Det är då jag inser att jag inte kmr hinna till stan på 15 minuter, det tar mig 20-25 minuter.
Så vad gör man? Jag tog och smsade Alva om att jag inte hinner.
Jag fick förresten mina glasögon av Berri också. Imorse. Hon sprang som en idiot. Hon hann, hon åkte senare än mig och

Ehh, glöm allt jag skrivit! Lotta ringde nyss, jag e påväg till stadsparken!

Bilder kmr sen (y)

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback