Fan!

Sry guys, har nyss insett en grej...
Jag kan varken lägga in bilder lr videos :S. Sry! Asså jag har verkligen, verkligen försökt! Jag vet inte vad det är för fel, och jag kmr inte gör det heller. Men vad fan. Text får räcka. Sen lägger jag in bilder och videos (från varje dag).
Aja, bajs händer så vad? Gå över det!
Idag har jag bara tagit det lugnt ^.^. Badat i havet, solat lite. Börjar få lite färg (y).
Just nu ska jag skicka lite mail och bilder, sen ska jag kolla på film och sova (y).

Nått jag kan rekommendera (för er som inte vet) för er som ska åka utomlands snart. Det är super viktigt att ha bra fungerande solkräm, och after sun. Vi har köpt apolivas. De är superbra! Jag använder också en bra återfuktande kräm till ansiktet, men det är ACOs ^.^.
På apoteket får man rabatt om man köper 3 produkter.
Så alltså, snåla inte på solprodukterna! Köp inte ICAs lr nått, gå till apoteket, man märker stor skillnad och det kostar inte så jävla mkt mer.

Det var nog allt, försöker uppdatera imorgon med, ska försöka att göra nått mer kul kanske. MEn allt är så mkt roligare i bilder! Fan asså!

Kommentarer
Postat av: Nora^^

Skön du e :D fin blogg också ^^

2010-06-22 @ 19:53:34
URL: http://tigertassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback