Fula skor, köpta (y)

Haha jag och morsan har nyss köpt två par asfula skor! Haha, såna som man ska ha på stranden här. För det är typ sten och sånt skit, HAHAHAH de är så fula jag dööör! x) Men otroligt bekväma (y). Jag köpte cyklopglasögon(?), kmr inte på vad de heter, men ruliga iaf och det finns fina fiskar här också ^.^

Igår såg jag och morsan på äkta grekisk dans. De har shower här varje dag klockan 22.00. Så roliga videos kmr såklart upp när jag kmr hem.

Annars har jag inte så mkt mer att säga. Yohanna fyller år idag, GRATTIS till henne :D <3<3
Nu ska jag keeeeka lunch.

Btw, Berri har laddat ner alla south park avsnitt på datorn. Jag har inte riktigt varit ett så stort fan utav de, men igår så bestämde jag mig för att kolla och jag kan inte sluta. Hahah, de är så jäkla roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback