GRATTIS MIN LILLA PUSSGURKA!

Konversation på stan:

En tant kmr fram mot mig och Sara och vill klappa Tira:
Tant; Hej, får man klappa den lilla söta.
Sara; Haha, ja då *kollar frågande på mig*
Jag; Ja, det går bra :).
Tant; Hur gammal är hon?
Jag; Hon fyller 2 år den 3:e juni.
Sara; Jaha, fyllde hon år igår :o.
Jag; Nej, den 3:e juni -.-'
Sara; Ja! Igår!
Jag; OJ FAN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag glömde alltså att min älsklingsfavoritis fyllde år igår :o, det är ju helt absurdt!!!!!!!!!

GRATTIS TIRA!!!! <3<3<3<3<3<3


Jag tkr ni läsare också kan gratta henne faktiskt!

Ha det voff!


Kommentarer
Postat av: Anonym

^^

2010-06-04 @ 20:35:23
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback