Grönt är skönt!

Jag håller på att inviga min kopp, med Earl Grey (y)


Iaf dessa kläder ska jag ha idag. Asså jag kmr inte på vad 60-tal är. Lr om jag ska vara ärlig, så har jag ingen aning om vad det är, och har defenitivt inga kläder som påminner om 60-talet. Så jag bestämde mig för att vara allmänt somrig, vilket jag tror att Cissi nöjer sig med ^.^

Jag ska ta en bild med klänningen på mig sen.


Sköna gröna skor ^.^


Nu ska jag snart in i duschen, sen kmr EllaPella och vi ska sminka oss lite, sen drar vi till Cissi!

Btw, Joel is home! :D

En massa bilder från middagen kmr upp ikväll (y)

Ha det muu <3



Kommentarer
Postat av: Toralicia

Great site. Keep doing.

2012-02-15 @ 10:48:33
URL: http://toralicia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback