Isn't it ironic?

Shue!

Vill ni veta något roligt? Lr inte roligt, men ironiskt.
Jag åker till ett varmt land, mitt i sommaren och blir förkyld! Asså vem lyckas med detta bättre om inte jag -.-'
Fan asså, jag e typ helt döv, snorig, ont i halsen och ont i huvvet och ryggen med, PAIN!

Nu vill jag hem -.-'

Imorgon ska jag och morsan dra till närmaste stad och shoppa (y). Jag tror staden heter Lindos. Jag ska kolla efter en snygg väska, skor, parfym och såklart extensions. Jag ska kolla efter billigare äkta hår, lr billigt syntetiskt hår.
Idag har jag köpt en jääääätttteeeesööööööttttt "Hello Kitty"-plånbok (a). Den är så liten och söt och den kostar bara 45 spänn :O, vrf finns inte sånna saker i Sverige!?

Kommentarer
Postat av: Anne Linde

För att vi i Sverige inte vill ha såna saker ;)

2010-06-28 @ 09:11:56
Postat av: Geiringa

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-16 @ 16:46:45
URL: http://geiringa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback