Jag gymmade!

Jag gymmade! Äntligen asså, jag har inte gymmat sedan januari. Fan asså, varje gång jag bestämde mig för att gymma så hände det något. Alltid något. Typ cykeln fick punka, cykeln funkade inte, jag skulle vara med kompisar. Men nu, nu gick allt bra :D. Jag e så jäkla glad, ingen aning om vrf, men man blir de (y).
Jag jogga och gick i snabb takt i 45 minuter, kändes riktigt skönt. Men på vägen hem så började det spöregna, jag funderade ett tag på om det haglade, fan asså! Jag hamna mitt under skiten liskom, kom hem och var helt dyngblöt! Well, well.

Nu känner jag att jag är lite trött, och det bästa i dessa stunder är C-vitamin och en bra film/serie. Btw, "sex and the city"-tittandet går riktigt bra (y), jag är på 5:e säsongen och börjar närma mig filmerna ^.^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback