Kanot imorgon?

Börjar känna mig lite bättre nu. Köpte örondroppar idag vilket jag inte ser fyller någon som helst funktion :S, men aja!

Jag och morsan ska käka lunch nu sen drar vi till Lindos och shoppar (y).
Parfym har jag redan köpt, presenter till familj och Berri är köpta, present till Tira är köpt (y).

Jag har sett att folk här går omkring i underbara skor. Först trodde jag att bara en tjej hade de, sen såg jag att typ 5 till hade såna och jag förstod alltså att de var köpta här (y), sweeet!
Det är typ sandaler (typ som flip flop) men i tyg och vissa har fina stenar på de. Asså de är grymt fina! Hoppas på att hitta de här. Sen skulle vi ju kolla extensions och väska.
Dock har jag hittat några väskor här, men de jag vill ha kostar runt 400 spänn. Så jag hoppas att det finns billigare i stan (a).

Btw, nu är vattnet precis så där underbart varmt som man vill ha det! Lovely (y). Tror jag ska åka kanot imorgon
(y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback