My day

Idag var det bara engelska och lite mattesnack. Jag slutade runt ett, men jag skulle vänta på EllaPella som slutade 16.15.
Linnéa Hemgård skulle också vänta, så jag och hon drog till stan. Vi gick på olika affärer och jag var tvungen att lämna böcker på bibblan.
Det resulterade såklart i att jag köpte nått ^.^

Jeans-kjol(?) och leopard tunika båda från HM, för 50 spänn


Schampoo(Eden), gel(Eden) och nagellack(HM)


Eden ska stängas nu :O, vet inte om det flyttar lr stänger ner totalt?

Iaf, sen drog jag till Katte, mötte Ella och vi drog till Cissi som skulle ge Ella en film.
Det slutade med att jag, Ella och Cissi gick mot Stenhagen och pratade en massa.

Iaf, nu väntar jag på ett samtal ifrån Berri och sen ska jag äta (y).

Ha det muu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback