Pretty little liars

Förra året, i december drog jag och morsan till Teneriffa. Jag ville ha med mig någon underhållning, så jag tog med mig 2 engelska böcker och 2 svenska. Jag läste ut alla på en vecka och den som var bäst var ändå "Pretty little liars, Perfect". Den var asbra och jag rekommenderar verkligen alla att läsa den. Det är en ungdomsbok, och handlar om 4 tjejer. Jag trodde det var en typisk ungdomsbok, men det var den verkligen inte! Den är läskig och rätt så verkligehtstrogen.
Iaf när jag läste ut den så tänkte jag att det borde finnas en film, baserad på denna bok. Igår kollade jag tvshack.net och såg att det finns en serie baserad på boken!! Hittills har bara 2 avsnitt kommit ut, men ändå!
Jag ber er, läs boken och kolla sen serien. Ni kmr inte ångra er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback