RIPar cykeln

Fan asså! De 2 senaste månaderna har jag varit tvungen att fixa min cykel 10 ggr -.-', jag överdriver inte. De senaste 3 ggr har dock inte varit p.g.a mig utan tack vare mina kära Stenhagen-barn! Åh, jag älskar de verkligen. Jag älskar hur de väcker mig med deras rop "mamma kolla, men kolla då mamma..." *aaaaaaaaaaa* "Vad hände" "Du kolla inte -.-'". Jag älskar att de skriker i vår trappuppgång (de bor 4 trapphus härifrån). Jag älskar att de frågar mig om vad jag heter, om vad min hund gör, om hunden bits, om hur gammal jag är, om jag ska gå över gatan, om vrf min mamma lyssnar på hög musik *hahah*, och om vad jag hette nu igen, 10 ggr om dagen. Men främst av allt måste man älska de för att de drar ut ventilerna på allas cyklar på vår gård (y). Kääääärlek! <3

Asså den pajar hela tiden, jag tror det är dags att RIPa den.

Baj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback