Semester i oktober?

Jag har funderat på en sak...
Jag vet att jag klagat på att jag inte vill vara här och så. men det beror inte på att det är för varmt lr det har inget med själva landet/ön att göra. Det är för att jag åkt hit med min morsa -.-'.
Asså jag pallar bara inte åka med henne utomlands, i 2 fucking veckor liksom. Alla och jag menar ALLA åker med kompisar nu förtiden.
Så drf skulle jag vilja åka utomlands med min kära kompis Samina på min och hennes födelsedag. (jag fyller den 8:onde och hon den 7:e oktober).
Gärna med fler kompisar, någon rich bitch som känner sig sugen på att åka med oss fira som in i helvete? Jag vet att detta kmr bli problematiskt. MEN ALLA SOM KÄNNER SAMINA, TVINGA HENNE -.-'

Blir det ingen resa så blir det såklart stor fest. Men jag vill hellre åka på resa, fest hade både hon och jag förra året.
Så vad tkr ni om min idé? Jag tkr att den e fett värd och om Samina inte får, så kmr jag kutta henneeeeee!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback