Sexy girl lr born to be wild?

Haha, att åka (?) kanot var duuunder! xD. Så jäkla kul!
Allt är så klart roligare om man har en kompis med isg. Så jag och Samina ska veeeerkligen försöka att åka nånstans i början av oktober (y).
Jag ska köpa världens sötaste T-shirt till min Tira. Vet dock inte riktigt vilken jag ska köpa. 2 stycken som jag tkr är coola; "Sexy girl" och "Born to be wild". Vet inte riktigt vikken jag ska köpa. För de kostar 50 spänn, jag tror inte jag kan köpa 2 x).
Kommentera om ni vill, här lr face :)

Iaf ska dra på Kina nu ^.^

Kommentarer
Postat av: samina

therese gumman, ha inte föööör höga förväntingar/förhoppningar på den här oktober-resan ;) (a)

2010-06-30 @ 14:48:46
URL: http://samiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback